Prezentujemy Fiata Seicento przygotowanego do malowania. Nadwozie i klatka bezpieczeństwa zostało już zabezpieczone podkładem. Samochód szykowany jest do zawodów rallycross i otrzymał także dodatkowe wzmocnienia. Podstawą jest oczyszczenie z rdzy i zabezpieczenie nadwozia. Auto otrzymało klatkę z zastrzałami do kielichów. Tylne mocowanie klatki bezpieczeństwa do podłogi.

Dodatki:

  • rozpórka z mocowaniem fotela dla kierowcy i pasażera
  • wzmocnione mocowanie dla oczek pasa 5 punktowego w podłodze
  • otwory na kobyłki
  • przystosowanie do zamocowanie płyty pod silnikiem

 

Szczegółowa prezentacja fotograficzna:

Klatka bezpieczeństwa | Fiat Seicento | VicaRS Adam Kozak

Klatka bezpieczeństwa | Fiat Seicento | VicaRS Adam Kozak

Klatka bezpieczeństwa | Fiat Seicento | VicaRS Adam Kozak

Klatka bezpieczeństwa | Fiat Seicento | VicaRS Adam Kozak

Klatka bezpieczeństwa | Fiat Seicento | VicaRS Adam Kozak

Klatka bezpieczeństwa | Fiat Seicento | VicaRS Adam Kozak

Klatka bezpieczeństwa | Fiat Seicento | VicaRS Adam Kozak

Klatka bezpieczeństwa | Fiat Seicento | VicaRS Adam Kozak

Klatka bezpieczeństwa | Fiat Seicento | VicaRS Adam Kozak

Klatka bezpieczeństwa | Fiat Seicento | VicaRS Adam Kozak

Klatka bezpieczeństwa | Fiat Seicento | VicaRS Adam Kozak

Klatka bezpieczeństwa | Fiat Seicento | VicaRS Adam Kozak

Klatka bezpieczeństwa | Fiat Seicento | VicaRS Adam Kozak

Klatka bezpieczeństwa | Fiat Seicento | VicaRS Adam Kozak

Klatka bezpieczeństwa | Fiat Seicento | VicaRS Adam Kozak

Klatka bezpieczeństwa | Fiat Seicento | VicaRS Adam Kozak

Klatka bezpieczeństwa | Fiat Seicento | VicaRS Adam Kozak

Klatka bezpieczeństwa | Fiat Seicento | VicaRS Adam Kozak

Klatka bezpieczeństwa | Fiat Seicento | VicaRS Adam Kozak

Klatka bezpieczeństwa | Fiat Seicento | VicaRS Adam Kozak

Klatka bezpieczeństwa | Fiat Seicento | VicaRS Adam Kozak

Klatka bezpieczeństwa | Fiat Seicento | VicaRS Adam Kozak

fot. rallyart.pl